Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, що продаються, сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування потрібні:

  • правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка організації;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії щодо цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

  • втрачено або не заповнено гарантійний талон
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • порушено заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування чи зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.